JULSHOPPING!!

Idag så julhandlade jag och mamma i Borås!! :D <3
Typ 3:e gågnen jag e där( i hela mitt liv?) xD. Ville och pappa åkte vidare till en innebandymatch i alingsås, som de också vann! ;)

Alla julklappar är inköpta, ska bara fixas lite ;)) Så sådant pyssel blir det imorgon! Köpte ett par fiina skor till mig själv, ett par varma kängor då mina stövlar börjar svika mig(kedjan hoppar)... "/



Sedan hoppade jag och mamma av direkt vid stallet och resten åkte hemmåt ;P. Blev framridning ute i snön, men det är ju så tungt så tog en sista kvart i ridhuset och skrittade av ute efter det :) Så himla skönt med snöskor, säger jag bara ;D. Florran kämpade på bra i snön och först var det svårt att hitta känslan i sadeln (bara ridit barbacka sedan behandlingen började, fast inte mamma då:P), men i slutet när jag la upp stigbyglarna och fick igenom henne gick hon i jämt tempo och med tungan inne (Y). Mycket svårare att hålla tempot i sadlen la jag märke till :P Men fick till riktigt bra trav till halt övergångar! <3 Florran e så himla duktig!! <3


Imorgon blir det första dressyrträningen, dock bara i skritt och trav! :D:D Längtaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0