Andra passet

Idag åkte jag upp till stallet vid två och var där till hav sju xD Gjorde klart stallet till 3 och red mellan halv 5-halv 6. Sedan vet jag inte riktigt vad jag gjorde hahah xP.


I alla fall. Red på dressyrtränset idag och hade först lite svårt att få henne att slappna av i skritten men hon släppte jättebra i traven och även galoppen. Övade mest skänkelvikningar, ställnigar och övergångar. Alltså mest basic ^^. Jättenöjd med henne och tycker hon har anpassat sig bra i den nya miljön faktiskt!

Behöver cykla och köpa nya mjuka borstar till Florran imorgon då min mjukaste har försvunnit? :S Ska dessutom klippa mig då, det är på tiden!
Vi funderar också på att vara med på Jens-Fredricson kursen om några veckor, men får se. Ska hoppa henne snart och bestämma mig sedan :). Imorgon, om det inte är för kladdigt och halt vill jag rida ut :D



Ikväll var det filmkväll hos Sandra med Matilda, Josefine och Stina! :D <3 Vi hade klätt ut oss lite, jag var vampyr xP och lämpligt nog så såg vi på Eclipse (Y)! Sedan gick vi runt lite ute, fortfarande utklädda xP Började kolla på Titanic också, men hann inte se klart den "/ Tack för kvällen! <3

Bild kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0