Florran

Sedan bar det väg till Florran :'') <3 Hon var lite surare än vanligt, då hon står på torsdagar, eftersom mamma slutar så sent att hon inte hinner rida och jag inte är hemma, så kommer komma hem till en lagom glad ponny varje fredag ;)

Iallafall hon kändes jätte loss och fin och tog några skutt också :). Efter det så gick det lite snabbt men jag har näästan lärt mig hur jag ska göra halvhalterna lagom (så hon inte stannar helt, bara sänker farten) men ibland är hon för snabb för mig och gör halt rätt från trav, då har jag tagit i lite mycket med magen :p

I slutet i traven hittade jag hur jag skulle sitta på henne för att inte studsa så mycket, kändes mycket bättre :D!
Imorgon ska jag rida ut och på måndag är det praktik i en vecka hos Darvelids smådjursklinik (Y)

MÅSTE TÄNKA PÅ:
Hälen ner
Tummen upp
Korta tyglar (Y)


Här kan ni se en film från idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0