Hopplektion!

Nere på Plönninge igen! Idag hade jag hopplektion på Karill,som jag red för andra gången :). Vi hoppade femstuds och hoppade med händerna på huvudet och skiftade mellan höfterna också, detta måste jag öva på hemma :D! Roligt var det också ;)

Övade olika galoppsprång mellan två bommar igen och det gick faktiskt bra, med tanke på att Karill har en väldigt kantig galopp (Y). Växlade mellan 4-6 galoppsprång och fick faktiskt till det där med att "sitta på bakbenen" som Jens Fredricsson pratade om :D.

Känner verkligen att jag vill träna dressyr för tränare nu, det behövs! Måste få en mer flexibel ridstil (Y).

Haft matteprov i procent, promille och ppm idag! Tror det gick okej, hoppas det iallafall :P
Nu kollar jag på tv hos Louise och det gillas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0