Sitsträning och besök

TORSDAG!
Idag har jag haft sitsträning för Maud Delling, hårt men lärorikt. Blev utskälld när jag och Natalie satt inspänningarna  fel( vi longerade varandra) men tror aldrig att vi gör fel igen... hehe xP Lärde mig att släppa knäna och hon tycker det är bättre att man håller i sadlen och hamnar rätt än att skumpa runt och spänna sig.  :)  Vill verkligen ha Muad som ridlärare istället! (Y). Hon är jätteduktig, men hård, som sagt :P

På kvällen åkte jag, Ida, Claudia och Louise till Halmstad för att hämta Idas kompis som skulle sova över till fredag.  Kollade runt i affärer och åt på mac donald's ;). Senare på kvällen blev det till att åka lite bil (Y). Annars blev det såklart vampire diaries, som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0