Skoldags igen..


Åkte ner som vanligt på måndag morgon, men får veta att vi hade sovmorgon till klockan 1! :O Lite sur att jag inte visste om det bara-.-

Mamma red ut på Florran men det var för hårt för att galoppera men det blev mycket trav :). Mamma sa att hon hade skött sig bra (Y)

Idag har jag haft ridning och fick äntligen rida Dido!! :D Övade på att öka och korta steglängden och det gick bra tycker jag :). Men gick allra bäst när jag slappnade av i axlarna, då bara kom hon :D <3 Vill rida henne igen (A).

Sedan har jag haft typ "eget arbete" med planschen om WWF. Alla har olika teman då ;P. Nästan klar ska bara skriva ut ett papper till och sen kan jag sluta för idag! :D

Klasskväll med tacos ikväll, mysigt men ätit alldeless för mycket tacos på sistone! Varför inte det där som man äter i pita-bröd (glömt vad det heter :S) ?

Aja, seees <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0