Free Food!

Idag hade vi dressyr och då red jag Miria :D Hon var jättefin och fick en riktig "wow" känsla ibland i traven! Vi övade skänkelvikningar och framdelsvändningar. Henne vill jag jättegärna rida igen ;D

På kunskapstorget skrev jag klar ett av mina bidrag till vernissaget, där jag skrev om utflykten till Varberg :)
Efter det hade vi idrott och vi spelade innebandy >.<. Men gick helt okej, gjorde några mål faktiskt! :o

Direkt efter sista lektionen cyklade jag och Julia till affären och efter det så träffade jag Jenny!! :D <3 Alltid roligt att träffa henne ;) Vi måste träffas snart igen. Gratis mat i matsalen ikväll också, alltså nice :)

Nu ska jag kolla på premiären på Vampire Diaries :D:D Taggatagga! <3
Mysig kväll alltså ^^

byyeee ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0