Funderingar och Varberg!

Tisdag!

Hade sitsträning på ridningen- alltså longerade vi varandra medan en annan satt i sadeln och övade ;). Dessutom stod vi upp i sadeln för att  vår tränare ville kunna skryta om att hennes elever gjort det? xD

Vi redovisade vår talkshow och det gick helt okej (Y)

Efter skolan följde jag med Ida till kalvarna eftersom hon ville träna dom men jag ville inte lukta kossa, så tog inte äns i dom. När jag var på väg till rummet igen märkte jag att det inte hade hjälpt! Jag stank... Till ingen nytta eftersom vi inte äns fick ut kalven genom dörren! XD

Änu senare åkte jag, Ida och Evelina till Friskis & Svettis och jag har kommit på att jag har världens sämsta kordination (Y)...





Onsdag!

Fick för mig att det var torsdag(igen!!) så höll på att gå till frukosten i ridkläder, men kom som tur var på det innan jag hann göra det! Ettorna åte till Varberg idag på en Kul-tur (marys ordvits) till Varberg fästning och kollade på bockstensmannen och på en Titanic-utställning. Vi var också på radiostationen Grimeton som ligger lite utanför Varberg!

På rasten gick vi till H&M och hittade fiina stövlar där som jag ska kolla på igen på lördag! ;D

Nu ska jag skriva lite om dagen så jag kan lämna in det på Fredag! Sedan blir det mat, kladdkaka och kanske musikrummet med mera ;)




Jag har beslutsångest som alltid!! Behöver inte vara mellan kläder eller skor har jag kommit på! Nu gäller det visst hästar också!! :O Asjobbigt, vet inte vad jag ska göra :S Båda är asfina och är bättre på vissa saker, men vet inte, som vanligt...


Kommentarer
Postat av: Sabina

Vilka är det du funderar över? :)

Vill se filmer!! ;D

2010-10-14 @ 17:12:31
URL: http://szander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0