Ny vecka igen

Ner till Plönninge igen på måndag :P  Hade genomgång av nytt tema och redovisade vår engelska uppgift (Y). Sedan gick jag, Ida och Julia en runda i skogen och efter det tittade vi på den braiga filmen "What happens in Vegas" och åt glass till det :D:D

Idag har jag haft ridning på morgonen och då red jag Copri! :D Han var jättemysig och rolig att rida! Red vanlig dressyrlektion och övade på att ställa utåt och inåt i volterna och på spåret :) Copri gick jättefint och rider  gärna han igen! :D

Sen kollade vi på filmen "Fame" på engelskan :D Den va jättebra, men surt att vi var tvungna att se på filmen utan text "/.  Jättesugen på att sjunga nu bara för att det var en musikal-film :D :D

Sedan stod man och vaktade dörren till Fritid runt en halvtimma för att kunna skriva upp oss till ullared-resan, men den var redan full :(

Nu ska jag nog laga lite mat, måste verkligen skaffa annan mat än makaroner och pastasås, levt på det någon månad nu xD

Byee <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Har ni typ bara 3 lektioner per dag? :P

2011-06-28 @ 20:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0