Inga benmuskler...



Igår hade jag, för första gången i mitt liv så har jag provat på galopp (sporten)!! :D Asont i benen idag och "fuskade" lite när vi trava för det gjorde så ont! XD Har stretchat jättemycket ändå gör det ont :S

Idag red jag Barriär och han var jättefin i traven men  galoppen var jättekantig. Men rider gärna han igen. Vi övade att länga och korta över galoppbommar (Y) Längtar tills jag får rida Dido! Hon är jättefin!!:D

Vi hade också kalvhantering! jag och Amanda valde den sötaste tjuren :D Men den ville knappt gå ut ur inhägnaden :O Eller röra sig överhuvudtaget för den delen...

Senare åkte jag in till stan med  Rebecca, Ida, Claudia, Fanny, Frida och Linnea :D Dom visade oss runt lite och vi gjorde lite "speedad shoppning!" XD Hittade en  jättefin blå vårjacka på H&M, men får fundera på den, vill ju köpa en ny vinterjacka och nya Converse "/ Vi fick gå från Harplinge men liftade med Natalie på hennes cykel xP Det va skönt att slipppa gå hela vägen i alla fall ;)

Nu sitter jag med Louises "mini-dator" och kollar lite xP. Fick besök av några killar så det blev lite trångt ett tag ! Men alltid roligt när dom kommer, faktiskt! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0