Dagens ridtur (Y)



Red fram på terrängbanan igen och red sedan igenom dressyrprogrammet till fälttävlan och övade på halvhalter och halter på serpentiner. Hon lossnade väldigt snabbt idag, men först var hon okoncentrerad då en skogsmaskin stod och lastade timmer en bit ifrån. Men tycker det gick bra ^^

Senare, efter att jag typ gått i förväg från stallet då pappa var sen, så åkte jag, Ville och Pappa till Lager 157 för första gången i mitt liv! Det fanns väldigt mycket fint där och hittade mycket fint till lillebror också ;). Här kommer några snabba bilder ;D

1. Gladiatorsandaler! Letade hela förra sommaren utan att hitta några som jag gillade/passade i! :D Så nu har jag ett  par sommarskor- NICE!
2. En Stickad kortare tröja som kommer bli snygg till  shorts, och vanliga byxor såklart ;)
3. Låång tröja med dragkedja
4. Denna bara älskar jag <3 Kommer bli så snygg till shortsen! :D
(Lägg märke till att jag verkligen är på mitt "solenskinerhumör"! :D Älskar värmen <3)

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Okej gud vad kul! :D

Ja hon var extremt fräsch i benen. Väldigt ärlig men gjorde inte allt "gratis" haha :)

men hon lärde mej extremt mycket :)

2011-04-21 @ 15:10:03
URL: http://carissas.blogg.se/
Postat av: Emma Hulander

Haha bra smak du har jag köppte för ett tag sedan likadana "gladiatorsandaler" X)

2011-05-09 @ 13:22:57
URL: http://emmahulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0