Tävling i Mullsjö!

Idag så var jag iväg med Florran i Mullsjö! Aldrig tävlat där förut och det var jättefint där. Stor framridning, framhoppning och själva ridhuset där tävlingen hölls var också stor! Det blev aldrig sådär knökafullt som det kan bli på framhoppningarna och det var väldigt skönt! Träffade massor av trevligt folk där, både nya och gamla bekanta ;)


Hoppade iaf LD och LC och idag var jag väldigt nogrann med att sätta galoppen och tagga henne lite. Gick bra! Hon kändes mer "på" redan på framridningen och detta resulterade sedan i en felfri LD, även om vägarna inte var de bästa då hon istället helt plötsligt gick fram och ville till hindrerna så fort som möjligt ;)
Bra bjudning och det var jättehärligt! :D
Satt typ och småskrattade lite åt henne och tror funktionärerna hade lite kul åt det ;)

Sedan i LC taggade vi om och även där nollade vi både grunden och omhoppningen, tog inte de snävaste snägarna som jag kunde gjort. det kändes inte som vi var riktigt redo för det än :P.
Men trots detta kom vi 2a! :D
asglad, min bästa placering hittills, någonsin :D
Synd bara att de hade ärevarv utan musik .. Lite trist

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis! :)

Var gärna med i vår bloggtävling http://iamequestrian.blogg.se/2011/april/bloggtavling.html :)

2011-04-19 @ 12:04:58
URL: http://iamequestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0