Tävling!

Jaha.. Nu är det så att jag kan ju lika gärna varra med(även fast jag aldrig kommer vinna...) men annars kommer jag bara ångra mig sedan! (Y)
Jo, jag är med och tävlar om ett gästinlägg hos teamsl.blogg.se!
Jag vill vinna för att jag vill skriva om något som jag ofta reagerar starkt på- ryttare som går upp på häst för tidigt. Har tjatat på ganska många om detta och kan lätt skriva ihop ett inlägg om det, faktum är att det redan är påbörjat, hehe :P (jag började egentligen skriva det här, men kom på att man isf kanske ska spara det till gästbloggningen.. Som inte kommer hända- men ifall ifall ;)). Så ni kommer få läsa det i vilket fall!
Sen skulle det ju alltid vara kul att få lite mer läsare och jag skulle bli grymt glad :D

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Jag brukar ha på inställningen mulet om det är mulet och soligt om det är soligt osv:) Sedan får man ju ställa in iso beronde på hur mörkt det är men oftast brukar jag ha på auto på just iso för då brukar det bli bra :)



Var roligt att du gillar våra bilder :D

2011-04-16 @ 14:16:53
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0