Temporidning!

Idag körde mamma ner mig till skolan och första lektionen var ridning! Det blev temporidning på galoppbanan med pulsmätare och jag var uppe i 185...
Red Fair Lady, hästen som försökte bocka av mig förra gågnen jag red henne. Hon skötte sig förvånadsvärt bra och höll jämt tempo även om andra drog förbi henne :O Så hon var väldigt trevlig på galoppbanan, speciellt efter man ridit Copri ;)
Vi började med att skritta ett varv, sedan trvade vi ett halvt varv och fattade sedan galopp och höll banhoppningstempo. Sedan trappade vi upp det ytterligare till ett 700meters tempo och det gick väldigt bra för alla tycker jag! :D

Senare idag hade jag mitt mikrobiologiprov, tror det gick bra, och sedan sprang jag en runda med Ida :) Så nu ska jag dra iväg och laga mat samt plugga inför matteprovet imorgon och de tre proven i hästkunskap och idrottskunskap på torsdag (Y)...


Kommentarer
Postat av: Josefin

Lycka till i helgen :D <3

2011-04-29 @ 07:53:56
URL: http://josefinzander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0