Living hell...

Pluggade matte, gav upp.
Fixade annat och stack till stallet.
Det började ösregna och jag skulle skritta ut en lång runda efter den hårda träningen igår...
Försökte vänta ut regnet och hoppade upp när det var uppehåll- det höll inte uppe länge kan jag säga..
'
Slutade med att det såg ut som jag kissat på mig, trots regnbyxor (Y)
Inte den bästa dagen idag alltså ... ;) Florran var dock nöjd och blev extra pysslad med när vi väntade på att det skulle sluta regna .
Sprayade och klippte manen, luggen, längst ner vid kronranden , penslade hovarna och en ordentlig rykt- hon blev jättefin och stod och sov hela tiden... x) <3
'
Utrustning: Hoppsadel, sidepull, sadelöverdrag, regnbyxor, regnjacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0