Utflykter!

Igår så åkte vi förbi Ullared och vi "skulle inte köpa så mycket". Hur tror ni det gick?
Rätt gissat, så blev det alltså inte! Här kommer lite av listan som hade med hästar att göra ;)
*Ny grimma med "gummifodring"! Det bästa man kan ha på en grimma enligt mig (Y) 50 :-
*Blåspray för att decifiktera sår o liknade. Pris minns jag inte...
*Veckoplanerare! Superbra för att planera träningsveckan för ponnyn! 40 :-!!
*Plommonlila Schabrak till fälttävlansoutfit!! Får se om det passar på henne, men tror den gör det ;) 129:-
*Plommonlila tröja med svarta ränder från barnavdelningen... Skitsvårt att hitta rätt nyans! Så vi fortsätter leta efter någon annan tröja/jacka men till vidare fungerar denna nog bra och den var ju inte speciellt dyr heller haha! 40:-


Mycket för pengarna är det iaf!
Dessutom var det ovanligt mycket fint inne denna gången! De hade bla. Bruna Pessoa schabrak för typ 200:-? Jag brukar alltid komma när allt är utplockat x)

Idag åkte vi även upp en sväng till Jönköping och gick lite på A6. Hittade en jättefin svart tajt kjol på 50 % (Y). Känns som jag fyndat mycket dessa dagar ;)
Idag ska mamma rida Florran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0