JULBORD

Hade ridning i skolan och fick då Fair Lady!
Hästen som nästan bockade av mig senast jag hade dressyr med henne, och sedan gick hon klockrent på galoppbanan? Hon har sina bra och dåliga dagar och idag visade sig vara en av de bättre!

Ibland kan hon vara lite seg men fick igång henne ordentligt, och red med extremt mjuk hand och det trivdes hon superbra med. Idag övade vi på öppna i alla gångarter och galoppen var super, men de andra satte vi också!
Inte lika kul när hon fick ryck och snodde runt och kickade mot en annan häst bara..

NÖJD!


Klicka på bilden



JULBORD med klassen ikväll! Jättemysigt och massa god mat! Jag och min roomie Ida bidrog med julgodis :) Jag drack otroligt mycket julmust... Hoppas på bilder senare ;)

Kommentarer
Postat av: bella nyqvist

Ha en bra dag!

2011-12-06 @ 15:08:34
URL: http://bellsiii.blogg.se/
Postat av: Linnea PHilipson

Fin blogg! =)



Bloglovin byte?

2011-12-07 @ 20:10:41
URL: http://linneaphilipson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0