JULSHOW!

Igår var det julshow på Gark!
Tycker personligen den blev superbra!
Såhär var upplägget!

*Luciatåg! Den lilla lucian kom inridande på en stor, svart häst, föjd av sina tärnor och tomtar. Alla var superpyntade och jättefina! :)
* Det hemliga uppträdet var voltige!
Då hade vi först en lite ängel som visade upp både "jorden runt", knästående och sedan galopperade hon framför mig. Enda jobbiga var att vingarna slog mig i ansiktet.. ;)
Därefter gjorde jag "fanan" och hoppade av över Lagos rumpa! Sedan var det de andras tur!
Här är en film från Lagos tidigare Voltige-karriär!
*Agility
Jag visade banan med min "hund" Cassandra som inte ville hoppa genom ringen.. Lockade till många skratt, i alla fall för min del!
* Ponnyridning!
Avslutade hela showen och det blev ändå några stycken som ville testa :)

Kommentarer
Postat av: matilda

va det någon som filmade julshowen, skulle vara roligt och se :)

2011-12-11 @ 21:45:51
URL: http://maatiildas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0