Out in the Dark

Tog sovmorgon, behöver minst en varje helg för att orka med att bo på plönninge känner jag ;)

Jag fixade allt i stallet, pysslade lite med Nakita och sedan skrittade jag fram ute på grusvägen. Kollade sedan runt hur fullt det var i det olika ridhusen och det slutade med att jag red ute i paddocken :)

Jobbade länge i skritten, mycket volter och skänkelvikningar för att komma åt bakdelen som gärna flyter ut. Det gick bra och även i traven då jag var mycket mer nogrann med mina inramande hjälper idag.
'
Galoppen går fortfarande i en högre växel, men när jag ställer ut henne så går det bättre, jag kommer åt henne bättre då!
Kommer på nya knappar varje dag, det går iaf framåt :)


UTRUSTNING: Tredelat bett, hoppsadel och martingal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0