This Feeling

Idag var ponnyn grym- eller snarare jag som red på rätt sätt och fick fram det bästa i henne!
Började lite sådär ostadig i formen, men sedan gjorde jag jättemycket bakdels- och framdels vändningar, skänkelvikningar och övergångar.
Och resultatet: hon gick klockrent! Jätte fin och jämn i alla gångarter!
Idag skulle jag verkligen ha filmat... :/ Men det kommer fler chanser!

Snart är det även julafton, dags att slå in paketen och baka det sista!
Och i min familj lackar vi även paketen- julstämning på hög nivå!
Har ni några speciella jultraditioner?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Va roligt att det börjar klicka för er! Saknar henne massor!

2011-12-19 @ 23:35:43
Postat av: Ellinore

Tyvärr har allt ett slut.. :/

Det tror jag allt det kommer göra och jag antar tt det är den på bilden,den var ju inte dum den heller :)

2011-12-19 @ 23:51:09
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Kan jag tänka mig :)

2011-12-20 @ 17:34:12
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0