Tömkörning

Slutade skolan idag så nu har jag faktiskt JULLOV!
Lite sådär lagom underbart
.
Var även inne i Halmstad på hemvägen med mamma och hittade sista julklapparna så funderar på att ta mig i kragen och slå in dem? Eller så gör jag det imorgon..

Kände att jag var för trött för att rida så blev tömkörning istället och Nakita skötte sig hur galant som helst!
Lite stelare i vänster, men jobbade på fint i båda varven i alla gångarter!
.
Tränade mest övergångar och hon såg ut att trivas bra att motioneras på detta sättet :) Smidigt när man vill att hästen ska arbeta rätt, men inte har tid/ork att rida just den dagen!

Hoppas ni har en go fredag!

Vill ni ha film förresten??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0