Dressyrträning

Idag åkte jag och mamma upp lite tidigare och fick lite dressyrhjälp :) Det gick bra och i slutet kunde jag rida väldigt avslappnat, i mig själv då :) Har en ovana att spänna mig i armarna "/

Dock fick vi beskedet att sadlen inte alls var så optimal som vi fått höra, (iförsig kunde vi bara provrida i skritt, och då ligger den bra. Det är i traven som den inte ligger lika bra). Så vi ska prata med Charlies så vi får byta den mot en som faktiskt passar! Ush så irriterande...  Men får hoppas att vi kan få tag i en annan, passande sadel snart :P
Nu borde jag plugga matte, men det är tråkigt. Tror jag ska kolla på Vampire Diaries istället ;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0