Fjellaregård!

Om ni undrar vad rubriken är, så kan jag säga att det är stallet på Plönninge. Jag hade nämligen ridlektion idag :P

Red  Miria och det gick helt okej tycker jag. Men om hon inte jobbade tillräckligt med bakbenen så började hon slå med huvudet om man råkade ta i henne då. Men när det gick bra, så var hon avslappnad och gick i en mjuk, fin form. Malin, ridläraren, sa att det var det bästa jag har ridit (för henne då;) ).
Förklarade att min duktiga ponny lärt mig mycket på lovet och känns jätteskönt att jag utvecklats så mycket, märks specillet med min förmåga att rida olika hästar! Härligt! :D Kändes som jag stog och trampade luft i min utveckling, men nu rullar det på :D

Bild på Miria från plonninge.se



Imorgon har jag ridning igen, eventuellt trav om läraren är frisk, och ska anmäla mig till en dressyrtävling på en ridskolehäst, ingen aning om vilken (Y)! Får väl se vilka som fortfarande är lediga (A).

Nu har jag lämnat in mitt arbete om "vad jag vill bli när jag blir stor" och valde att skriva Etologi och djurskyddsprogrammet. :) Låter väldigt kul faktiskt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0