Första hoppträningen!

Idag så åkte vi först med Florran till Hinni för få tips på ledarskapsövningar och andra hanteringtips :). Det gick mycket bra :D


Senare blev det min och Florrans första hoppträning tillsammans! I början försökte hon springa iväg mot hindrerna och lyssnade inte riktigt men sedan gick det faktiskt skitbra, över förväntan! :D Jätteglad och Emelie hjälpte mig jättemycket :) Hoppas på att hon kan hjälpa mig mer gånger! Vi hoppade lite olika linjer, ni kommer se dem på filmen som jag förhoppningsvis kan lägga in ;) Som sagt, verkligen nöjd! :D (Y) <3 Både jag och Florran fick beröm :''') <3

Fick lite läxa:
Rida utan stigbyglar
Tänka på handen
Öva in en mer effektiv ridning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0