Första skuttet 2011

Idag har det officiellt varit "Förvirra en Alexandra-dag". Några vet varför ;)... Ni andra kan fortsätta gissa (Y) Kan ju säga att jag gillar  macdonalds starkt<3

När jag tillslut kom hem så åkte jag upp till Florran och red lite markarbete och tog några skutt på ett sockerbitshinder :D Gick mycket bra, förutom att hon inte var så intresserad av att jobba efter det ;)
Måste också säga att jag hade fel om tävlingsdebuten, den är visst inte förrens i Mars, så har gott om tid (Y)! Imorgon ska vi ta med Florran en sväng till Hinni och sedan får vi se vad som händer ;D 


Gammal bild, men den är så bra att den tål att upprepas ;)


Kommentarer
Postat av: mooa ^^

sv.: haha, samma färg som den på bilden :p

2011-02-05 @ 01:50:56
URL: http://moatodal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0