HEEM

Nu har jag precis gjort G, VG och MVG prov i organisationer och myndigheter inom natrubruket. Inte det roligaste ämnet men tror det mesta gick bra :).

Igår så var Anna och kollade Florran igen med Biolighten och hon sa att nu kunde vi köra på som vanligt igen :D Härligt! Så tror jag tar ett litet sockerbitsskutt idag bara för att och så ska nog Emelie hjälpa mig lite på söndag, Annars hinner jag inte hoppa ordentligt innan tävlingsdebuten på Gark! Kan nämligen inte vara med på Clear rounden nästa helg då jag har stall-jour nere på Plönninge "/. Men får helt enkelt se den "riktiga tävlingen" som en vanlig clear round så vi ska bara rulla runt banan lugnt och fint ;) Vet inte om Florran tycker LD är för pluttigt men hade i alla fall tänkt mig en LD och LC :)

Nu ska jag börja ta mig mot bussen och snart blir det hemfärd!! :D Kanske får in filmen från i måndags senare också ;
)

Kommentarer
Postat av: Sabina

sv: Haha! Det är bra! ;D

Men Lokala på Gark är ju nästa månad ;)

2011-02-04 @ 14:19:06
URL: http://szander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0