Hoppning!

Jag har stalljour även denna helg, men nu är det hemma på Gark! Man slipper iallafall att packa mat till alla hästar och mocka, så det är skönt i jämförelse ;)
BILD PÅ NYA SKRITTÄCKET!
Sedan på morgonen så fick jag och en annan i stallet lite hjälp med hoppning igen! Tycker det gick helt okej, höjder är inga problem- Florran bara klipper allt!
Emelie hoppade henne förra helgen då jag inte var hemma, för att jag ville att hon skulle hållas igång, och hon tyckte om henne :)
Vi övade studs, galoppbommar, enstaka hinder och sedan en bana med mycket svängar. Jag ska bara träna in så jag kan bromsa henne ännu mer med kroppen, det är steg 1! ;D
Eftersom det varit runt -10 hela dagen så ville inte kameran fungera, men fick ett par klipp :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktiga ni är ;-) nu håller vi tummarn att ni får hålla er ifrån skadorna! Fortsatt lycka till tjejen! Kramis



2011-02-20 @ 10:15:48
URL: http://icusen.blogg.se/
Postat av: Bella

ser super fint ut! hälsa och pussa florran ifrån mig och familjen :) kram bella

2011-02-21 @ 22:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0