Stalljour!

Det har blivit mycket mockande och sådant nu. Jag och min klasskompis Evelina har det jobbigaste stallet (Y). Igår var jag sammanlagt i stallet i ca: 11 timmar :O Detta för att jag har lör kvällsfodring och sön morgonfodring. Igår fick nämligen min favorithäst på skolan, Alure, kolik så vi blev alla kvar där några timmar extra. Nu står hon i Slöinge till måndag för att de ska ta prover.

Idag fodrade jag kl 7 på morgonen, jobbade till 10.15 och fixade sedan allt till Mulle, som jag är hästvakt till nu över helgen :P Om ni är nyfikna på honom så heter hans ryttares blogg : http://rrebs.blogg.se/

Nu ska jag snart tillbaka till Fjellare för eftermiddagspasset och sedan blir det massor av matte (Y)...

Hoppas ni har en lite roligare helg! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0