Traktorkaos

Idag hann jag med lite ledarskapsövningar med Florran :).  Gick väldigt bra! Hon stod och tuggade när jag höll på med bakbenen :D Kändes jätteskönt :)

När jag väl tagit mig ut till skolan, efter att ha gått en lång bit i regn med jättetung väska för att fritids aldrig kom och hämtade mig, så hade jag traktor lektion. Började med att faila och körde med handbromsen i :).  Läraren hjälpte mig och sedan körde jag vidare (A). Övade på att koppla släp och det gick helt okej,  och kunde faktiskt backa in traktorn helt själv! STOLTHET! :D

Nu försöker jag plugga med Julia och Jeanette och det går jättebra.... NÅGON drar ut alla mina sladdar hela tiden ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0