Behandliing

Idag fick Florran behandling av biolight igen, men denna gången visade det sig att hon hade sträckt sig. Rejält. Anna sa att det är en "halksträckning" då det inte är en muskel som används när man rider. Så nu ska det på med isbalsam och Anna kommer på återbesök imorgon bitti.
Florran blir på ett hemskt humör när hon har ont, då hon i Irland inte blev behandlad så bra och nu tänker hon alltid att när det gör ont är det människans fel.

Senare var jag med Matilda och vi pratade, försökte rädda pappas bröd, och fotade med min systemkamera! :)
Därefter åkte vi upp till stallet och fixade lite där ;). Imorgon blir det nog att följa med till hennes stall i Ryd (Y)!

Kommentarer
Postat av: agnes

när du kan tkr jag du ska lägga upp mer filmer på dig och florran :D så man får se er lite mer eftersom du inte tar ner henne till harplinge än :P <3

2011-01-03 @ 23:41:13
URL: http://agneshaglund.blogg.se/
Postat av: Matilda :D

hahah kommer att bli så kul o se dig rida Dana ! :D <333 taggar ;)

2011-01-04 @ 11:47:19
URL: http://pontiacbruden.blogg.se/
Postat av: rebecca

haha, jag tkr jag känner igen den tröjan ;) <3

2011-01-05 @ 20:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0