Finally!

Idag så var det mycket att göra på praktiken, snart kurs där ju! Flyttat runt på hästar så alla får plats och sådant :). Sedan blev ungstona lite galna och drog iväg med grimma o allt, som tur var var de inne i hagen. Men ändå!

När pappa väl kom  och hämtade mig så körde han mig till Gark för att hjälpa till att lasta in hö! Men det var redan fixat när vi kom så det var jättelyxigt!
Fixade allt och började sedan rykta Florran. Idag var hon extremt känslig på ett visst ställe på bakbenet och fick damp, rent ut sagt. Jag fortsatte att hålla på som Hinni visat, men hon sparkade rejält. Tillslut slutade hon, men det var ingen mysig upplevelse "/.
Ridhuset var fullt idag igen. Hur lyckas alla pricka in samma tid??
Nästan lite imponerande...
Har svårt att koncentrera mig och slappna av när vi är så många, så gick över till Lilla ridhuset när det blev ledigt. DET GICK SKITBRA! Menar det verkligen! Shit, så duktiga vi va :D Jag jobbade och hon jobbade, hon flyttade fint och det enda som var lite svårade var att hålla galoppen, hon har tappat mycket när hon vilat "/. Men när hon väl galopperade bärde hon sig jättebra :D (Y). Älskar att ha ridhuset för mig själv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0