Första dagen

Åkte till praktiken och var där 45 min för tidigt (kvart över 7) för att mamma var tvungen att vara med på Florrans behandling vid halv 8 :P. Hon är mycket bättre! Hon har sträckt sig både höger bak o höger halsmuskel, och bakbenet är nästan helt läkt! Halsmusklen (som lyfter högerframben) är inte läkt, men mycket bättre. Undrar hur hon äns lyckades med detta!! Hon är broddad , till och med :O Hon ska fortsätta skrittas till fredag, då Anna kommer och checkar av :). Detta betyder dock att det inte blir någon kurs för Jens Fredricsson denna gången heller :(( Andra gången jag får hoppa av "/.. Hoppas han kommer igen!! (Y)



Iallafall, praktiken börjar bra. Jag skrämmer min praktikvärd, då han inte väntade sig att en praktikant skulle sitta och lura i mörkret vid stallet när han kommer till morgonfodringen x). Mockade många boxar, (TUNGT) så fick ont i ryggen :(. Sedan longerade jag två hästar medan Hinni red :P. Imorgon blir det nog att prova rida också :D Spännade ;)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0