HJÄLP!

Måste välja mellan några kameraväskor, då jag inte längre får plats med både kameran och blixten i samma väska( ev. tillkommer ett extra objektiv också, inte just nu dock...)
Så säg vad ni tycker!
Alt. 1: Dörr Business
Kostar 395:-  och har plats för kamera, extra objektiv och blixt.
Enda nackdel: Öppningen är opraktisk, då man inte kan plocka up kameran direkt, den kan ramla ur om man inte vänder den rätt först.
Alt. 2:

Lowepro Slingshot 102 AW

Kostar 795:- Har plats med en kamera, 1 objektiv, 1 blixt, 1 stativ + eget utrymme högst upp. Enkel att "svinga" fram till magen och snabbt plocka upp kameran.
Nackdel: Det är en ryggsäck..
Alt. 1:

LowePro Stealth Reporter D100 AW

Kostar 945:- Får plats med allt jag vill ha, lätt att öppna, men tycker den är för dyr.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lowepro!!

Men lowepro har ju en massa väskor. Den här kanske: http://www.cyberphoto.se/info.php?article=5400035256



Eller du... Min favorit:

http://www.crumpler.se/?product=Muffin_Top_4000&colour=Red_/_Silver&page=details&product_id=MUT4000-002&size=big

Visst är den snygg!:D

2011-01-05 @ 17:45:21
Postat av: Hanna

Här är den jag har också.

http://www.cyberphoto.se/info.php?article=5400035248

Den är snäppet mindre än den jag länkade innan. Får plats med kameran med monterat objektiv + 2 extra objektiv eller ett objektiv och en blixt.



Have fun!

2011-01-05 @ 17:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0