Rapport från Plönninge!!


Igår storhandlade jag och mamma på vägen ner till Plönninge, så det blir lite mer varierande mat nu ;). Mina pepsi frös till is i kylen och en av dom exploderade.... Ska tvätta rent där sen hehe... :P

Jättekul att träffa klassen och är verkligen nöjd med min klass, kan jag säga :D Klart man inte kommer överrens med alla , men med de flesta iaf ;)

Idag hade jag ridning! Fick Laser, som är en av de segaste hästarna på skolan.... Men utrustade mig med sporrar och spö och det gick faktiskt bra :D Fakttiskt stolt han gick fram och i fin form och idag var det en jättebra  lektion och fick mycket hjälp :D!  Övade framdelsvändningar, volter och ökningar i alla gångarter :) Som sagt, bra lektion idag ^^

Bild på Laser från plonninge.se



Senare blir det matte "/. Håll tummarna för att det går bra >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0