Rehab-träning!

Idag kollade jag först på ponny gruppen och de övade på att korta och länga på galoppbommar på volt. Sedan hoppde de olika linjer med bland annat tre-kombination, där många gjorde misstaget att fega in i galoppen. Då blev det stopp på B-hindret. Så alltså, mycket galopp om man ska räcka ända fram!




Sedan red jag en rehablektion för Anna.  Först red jag och sedan red Anna igenom Florran. Därefter berättade hon hur jag skulle göra. Snabba, effektiva hjälper och ordentliga genomställningar. Hon är fortfarande stel i högersidan efter skadan, men hon gick jättefint och mjukt. Därefter jobbade Anna lite med Florran från marken med ledarskap. Allt gick bra, även om Florran försökte rejält med henne också. Hon kommer nästa lördag igen och hjälper mig med rehabträningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0