Slapp Söndag

Idag har jag varit och kollat in min praktikplats, som jag börjar på nästa vecka och ska vara hos i två veckor  :). Det är ett Islandshäst tränings och tävlingsstall, så det är ju lite spännade ;) Han är också väldigt duktig att handskas med hästar så vi ska nog ta med Florran dit någongång och se :).


Sedan blev det direkt till stallet där vi massera Florran och sedan putsade jag av både sadel, grimma och sadelgjord, bara för att ;) Ska nog ta och skriva om mitt läderfett snart, det är skitbra och lädret tar upp det jättebra, så det är sällan man måste torka av lädret efteråt. Den ger också en fin "lyster" om man kan säga så xP Men ska ta ett kort på burken och skriva lite mer om den senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0