Tröött som någon som jobbat nonstop hela dagen

Jag har varit igång hela dagen, då det var kurs och Hinni red själv. Så då gjorde jag allt. Det jobbigaste var att fylla på vatten i lösdrifterna, undrar hur mycket en sådan dunk väger igentligen? :O. Bestämt att jag kommer tillbaka i början på februari föratt han ska hjälpa mig med  Florran :).
 Väldigt nöjd med min praktik då jag både fått rida och fått hjälp med min ponny! :D. Trevligt och fått mycket erfarenhet och kunskap ^^,

Stack sedan till Florran och red henne, gick bra. Hon slappnade av mycket fortare idag! :D Blev bara lite spänd efter vi hade galoperat, men hon slappnade av sen igen (Y). Känns verkligen jobbigt nu, men tänker på hur bra vi kan bli. Den enda begränsningen är nog jag. Vi kommer bli bra. Vi ska bli ett team som ingen kan slå. Och vi ska kunna lite på varann... <3

Kommentarer
Postat av: Matilda :D

Det är bra Alex tänk så!! :D <333

man ska bli oslagbar med sin ponny! ;D

2011-01-22 @ 13:25:07
URL: http://pontiacbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0