Första hoppen på 5 veckor...

Idag ,när jag missat tåget hem o istället fick ta bussen o vänta i regnet på pappa, så skulle jag hoppa Florran!
Så ställde upp en trippelbarr och ett kryss.
När jag hoppade fram var hon aslugn- sög bara tag i hindret.
Men sedan när vi höjde upp trippelbarren till 1,05 klippte hon det fortfarande som INGENTING! Men slutade ändå där för hon höll sig rak, hoppade perfekt och det var som sagt ett tag sen senast ;)
Men ska inte ljuga- SÅÅÅÅ sugen på att höja ordentligt- för herregud vad Florran kan hoppa! Det e jag som sätter gränserna ;P
Gammal bild från 1 m debuten ;)

Kommentarer
Postat av: ellen

Fin bild! :)



sv: Tröjan har funnits på horze.se , vet inte om den finns kvar där nu men jag tror det. Du kan ju kolla om du vill, den är riktigt snygg tycker jag! :D

2011-07-08 @ 17:51:04
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0