Tävling i Hästhagen

Happ! Här hade jag ställt in mig på att fortsätta vårt flyt där vi slutade för 1 ½ månad sen, nu när hon är ännu fräschare och allt! Men nej.

LC+5: Kändes helt okej på framridningen, och på framhoppningen så trodde jag det var för lågt, men det var bara Florran som kliver över det xD
Aja rider in och det går bra det första hindrerna, inte samma klipp som hon brukar ha..
Sen så bara stannar hon. Kanske släppte lite ben? men kändes inte så. Bara ett stopp, bara sådär.
Happ. Resten av banan rullade vi runt utan mer problem.

LB:
Likadant här, framridningen gick bra, hon gick avslappnat och bra. Lyssnade fram och tillbaka. Första hindret på banan hoppade hon KANON. På tredje hindret stoppar hon, inget fel i min ridning där heller.. Resten av banan får jag vara på henne mycket, (mycket och mycket, rättare sagt- mycket för att vara HON) Fattar inte.
Funderar på att anmäla till en tävling nästa helg för att komma igång igen, om det är det som är felet eller vad det nu är.. :S
Tips maybe baby?

Inga bilder togs idag, såå får bli några gamla från NorraHammar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0