Terrängträning!

Uppdateringen har varit dålig då det inte hänt så mycket förutom att vi försöker få Florran hemmastadd här i det nya stallet vid stugan!
Hon är väldigt stirrig men vänjer sig nog snart :P


Idag åkte vi upp till Lundåkra i Styringe för att träna terräng för Johan Lundin! Inte hoppat terräng på  1½ månad- gissa vem som var en tickande bomb??
FLORRAAN såklart .. :D
Johan var grymt bra!
Hoppas på att få träna för han igen, även om han känner igen mig för "hon som smsa mitt i natten..." Var ju tvungen att va säker på att jag fick träna för han ju hehe..
Vi hoppade massor av olika hinder och för första gången hoppade jag relationer i terrängen!
Det allra mesta gick bra, förutom när jag la henne snett till en kombination :P Mitt fel och när jag red på igen blev det perfekt (Y).
Johan tyckte mycket om Florran, han tyckte det var kul att hon hade sådan attityd till hinder :D

BÄSTA TERRÄNGTRÄNINGEN EVER...
Bilder så det räcker och blir över ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0