Första året i gymnasiet!

Liten utvärdering här tänkte jag!
Jo Plönninge Samhäll inriktning Ridsport blev det ju..
Teoretiskt har jag lärt mig enormt mycket om betesplanering, upplägg av foderstat, djurskyddsregler och mycket mer!
Men praktiskt... Vill ni utvecklas i ridningen så en liten varning- Det är riktig ridskolevarning på stället. Jag är inte nöjd, men har klagat och får väl hoppas det blir bättre.. Inte kul när man inte lär sig något och elever favoriseras.

Vänner! Man träffar enormt mycket nytt folk och har skitkul :D
Killar? Pfff. Vilka killar? Det är överbefolkat av bönner och konstigt nog är det bara ett fåtal som är snygga! Man får en chock varje gång man kommer in till halmstad ;)

Jag är nöjd med mitt första år- förutom ridlektionerna. Hade jag bytt hade det varit enbart för det, för klassen är grym och jag älskar den!
Mer frågor om Plönninge? Kommentera isåfall så hjälper jag gärna till! (Y)




Kommentarer
Postat av: Rebecca & Jeanette

plönninge is the shit!! :D

vänner stannar för livet <3

killar.. ja vad ska man säga ;)

måste bara tillägga att bilderna i stallet är superfina ;) pusss <3

2011-06-13 @ 21:13:08
URL: http://mertensia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0