Kiropraktor!!

Jag har ju sagt att jag ville kolla henne, så igår var kiropraktorn  hos oss! Väldigt skönt att det släppte då hoen idag sn hade låsningar höger fram, bak och hals. Eftersom det inte va parallelt så kan det vara pga att hon halkat, annars vet jag inte. Dock tyckte Florran inte det var så jätteskönt XP

Men idag så red jag och för första gången på länge gick hon avslappnat och fint i skänkelvinking, halvhalter, halter mm. Men hon var lite obalanserad i höger galopp "/. Synd men det är bara att jobba upp styrkan nu! Fått tips om att det finns backar någonstanns, så snart ska detta utforskas! (Y) Får väl se till att alla som vill lära sig vägen hänger på (Y)
Nu ska jag ta o kolla på VAMPIRE DIARIES!! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0