Näst sista dagen!

Idag var det näst sista dagen på jobbet- och imorgon blir det bara fram till lunch (Y)! Sedan kommer jag fara iväg till Fegen o Jenny! :D
Jag och Jenny på Holmen i vintras!
Ridpasset idag bestämde jag mig för att det skulle vara ganska lätt, då hon precis börjat träna riktigt ordentligt igen. Så mamma lade fram galoppbommar :D Älskar att använda bommar! Allt blir mycket mer motiverande då ;)
Först tänkte jag rida i padocken men både jag och Florran blev attackerade av bromsar(Y)
så sket i det och red i ridhuset!
Men där var det dammigt, så red inte så länge.
Tränade  mycket serpentiner och tänkte på att sitta rätt med vikten och det gick bra :)
Galoppbommarna gick bra, rakt och fint :) Fast först längde hon sig lite för mycket till sista bommen :P
Utrustning: Hoppsadel och Sidepull

Kommentarer
Postat av: Jeanette "Den Coole" Sjöholm

Gislavedsbon var en man som säkert är i samma ålder som min granne (född 1992 tror jag).



Jag rä epci, du borde lära dig handa billigt med mig. Jag och Julia handla i samma affär, jag köpte sex saker för ca 160 spänn, Julia tre för typ... 50 spänn mer. JAG E EKONOMISK.

2011-07-01 @ 15:18:24
URL: http://mertensia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0