Saknar

Jag saknar mina vänner
Jag saknar solen
Jag saknar tävlingarna
Jag saknar dig
Jag saknar er<3

Mest av allt saknar jag dom som inte kommer tillbaka, någonsin.
Jag saknar min alltid så älskade ponny Källstorps Lima- Underbarast, snällast och bäst<3 Du gjorde allt och lite till, en plats i mitt hjärta är bara för dig <3
Med dig var man alltid trygg. Spelade ingen roll om vi mötte en älg eller rejsade i skogen. Jag är inte hel utan dig, känner av det varje steg jag tar.
*1993-05-31
+2010-06-11
Du vet att jag alltid kommer älska dig, att ingen kommer ersätta dig och att du för alltid har en stor del av mitt hjärta som ditt eget<3 Älskar dig Källstorps Lima <33    11/6- 2010 <3
Sedan lämnade vår bästa, spralliga, livsglada och galna hund oss igår. Hon har varit lite krasslig och efter intensivvård på djursjukhus fanns inget att göra.
Det var jag som valde dig, det var jag som gick på våra misslyckade dessyrlektioner, det var jag som jagade dig runt Gislaved när du rymde. Men jag var bara en av alla som älskade dig Foxy<3
*2003-03-29
+2011-06-22



Loved you once, Love you still, always have, always will <3

Kommentarer
Postat av: rebecca

finns alltid alex <3

2011-06-28 @ 20:57:38
URL: http://mertensia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0