Varmaste dagen hittills

Idag har jag legat och solat/pluggat hela dagen. Sent på kvällen åkte vi till stallet eftersom solen har stekt hela dagen. Red fram på terrängbanan och det gick sådär, hon lyssnade inte på mig. Sedan red jag i ridhuset(där det var mycket svalare än ute idag) och då bröjade hon koncentrera sig och jag slappnade av bättre. Så slutade bra iaf. Sedan tvättades hon, vi packade inför imorgon och allt putsades.

Utrustning: tredelade bettet och i hoppsadeln

Imorgon ska det bli jättevarmt "/. Hoppas det blåser eller att det kommer moln. Men det är ju lika för alla. Som sagt LC, LB imorgon i Norra Hammar Taberg :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till ! :D

2011-06-04 @ 10:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0