Finally!!

Idag så försov jag och Jeanette oss från frukosten och senare hade vi bip-test på idrotten = ingen bra start på dagen. Att sedan en i klassen fick astmaanfall och fick åka ambulans gjorde inte det hela bättre! :(

Doch fick jag och Ida rida på vår klasskompis Rebeccas häst! :D Vi har varit ridsugna hela veckan, då det inte blev någon ridning på skolan :( Det gick iaf helt okej tycker jag! Mysig häst ^^. Dock lite "hoppig" i galoppen, men men ;P. Hade också lite problem med gramanen den hade på sig, aldrig ridit med två tyglar, det var väldigt knixigt för mig! Kanske något man borde öva på? Dock så behöver ju inte Florran någon så får väl se hur det blir med det...


I helgen blir det både dressyr-CR och Hopp-CR på Gark! Som en liten uppstart på fälttävlanssäsongen, typ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0