Funktionär!

Idag har jag varit funktionär på hästtävlingarna på Gark! Jättekul för va med Sabina, Josefin och Moa hela dagen! :D <3 Trevligt att kunna prata så mycket häst med tjejer som kan ;) <3


 

Sedan stannade Moa och kollade när jag red :P Tog ett litet tag att lossa henne, men sedan gick hon skitmjukt och följsamt! :) Galoppen idag var fantastiskt! Hon satte verkligen bakbenen under sig och jag satt som i en "uppförsbacke"! Aldrig haft så fin galopp! :D Sedan red jag igenom dressyrprogrammet några gånger, gick helt okej, men måste verkligen öva på övergångarna från galopp-trav, där är det inte alltid så sansat som det ska :P


Just nu sitter man o chattar med Tobbe Larsson på Svtplay! Passa på och gå in på svt.se/ponnyakuten !!

Grattis till den bästa Matilda som fyller 17 idag!! <3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: mooa ^^

Vad chatta du om med Tobbe? :)

2011-03-20 @ 21:51:57
URL: http://moatodal.webblogg.se/
Postat av: Matilda

tack Alex :D <3 <3 <3 <3

2011-03-21 @ 18:10:29
URL: http://rydryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0