Sadelutprovning, igen!

Idag har jag och mamma varit länge i stallet! Det var sadelutprovning igen, hemma :). Så nu har vi bytt den som inte passade mot en KenTaur Electra :) Först gillade jag inte den så mycket, men efter ett tag kom jag verkligen till ridning i den! :) Mamma red också i den och hon tyckte mycket om den, och det viktigaste såklart- den passade Florran!

Sedan köpte jag även en Lamicell Tramsformer, då jag personligen tycker den är snygg och skönare än den nya modellen :)
Har även, för första gången någonsin(om vi räknar bort gummiridstövlarna...) blivit stövelägare!! :D:D
Tyvärr låg jag mittimellan Treadstones viddstorlekar :(:( Så tog de andra jag tittat på på Göteborg Horse Show- Bocaj! Assköna och lite mer moderna, men på funkar även på en dressyrbana :)

Kommentarer
Postat av: Matilda :D

Snygga saker Alex! ;D <333

2011-03-13 @ 19:38:39
URL: http://rydryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0