BÄSTA STUDIERESAN EVER!!

Idag har hela klassen åkt till Flyinge och gått rundvandring! Väldigt kul faktiskt :D MEN det bästa va att vi åkte till Blommeröd Arab stuteri <3
 Seriöst. Ni fattar inte hur fint det va! Stallet va som ett slott! På toaletten hade de vita rosor och i ingången var en asstor matta med ett bord mitt i med en stor bukett(falska) blommor! :O Sedan visade de oss några hingstar och uppfödaren var typ flummet själv- asrolig!

Men det bästa var att vi gick till flock av ston med föl som gick på bete. Jag och 2 andra gick först och ni fattar inte känslan när de börjar gå mot en, vill klappas, låter oss klappa fölen och fota som galningar för att föreviga dessa underbaringar <3<3 Kommer leva på det här väldigt länge! ETT MINNE FÖR LIVET- NOT JOKING!
Inte varit så här lycklig på länge xd känslan går inte att beskriva...



tycker ni om araber? Vet måga som inte tycker om dom, men det har jag alltid gjort. Efter idag så älskar jag typ dom <3
Och även de i min klass som inte tyckte om araber var väldigt lyckliga och uttryckte sin kärlek till dem ;) People changes!


BILDER KOMMER!! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0