Hoppning o Konfirmation

Imorse tränade jag för min bästa tränare- emelie! Grymt bra, tacksam för all hjälp jag får!
Berättade att jag tänkte debutera 1 m nästa CR på Gark så hon satte upp en bana.
Första rundan på 80? cm gick klockrent förutom att hon drog till vänster på sista linjen.
Sedan när vi hoppade 1 m måste hon sätta under bakbenen ännu mer  och då började hon hoppa snett i allmänhet  för att slippa ta i. Det var hinder nr 7 vi jämt kom fel på eftersom hon drog väldigt mycket åt vänster där.. Men för att åtgärda det sänkte vi ner och lade en bom upp mot hindret för att hjälpa migg rama in :P
(Detta är en bana ritad av Jens Fredicsson)
Så det är det som vi har att jobba vidare på, och att stärka bakbenen. Tror lätt att vi kommer tävla LA, någon gång, höjden är ju ingenting för henne ^^
Senare var det konfirmation för min lillebror! :D trevligt faktiskt! trevligt folk o god mat ;)
Jag idag! :)
Eurovision! även om jag hoppades på 1a plats så va Eric GRYM! Tack, det behövdes en snygging som kunde sjunga för att klättra på poängstegen ;) Vinnarna var också bra, men det säger vi inte..

Kommentarer
Postat av: ida&emma

kommentera & följ !gärna våran blogg , :)

skulle vi uppskatta

2011-05-16 @ 19:50:40
URL: http://emmaochida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0